"Hotelpro - nejlepší investice do Vaší nemovitosti"

Small Charming Hotels

Získané zkušenosti při prodeji a marketingu hotelových služeb nám ukázaly, že řada hotelových hostů preferuje strávit svůj pobyt v menších, útulných hotelech s charakteristickými, osobně zaměřenými a diskrétními službami.

Koncept projektu „Small Charming Hotels“ je založen na následujících kritériích, která musí splňovat hotel i jeho personál:

  • Lokalita
  • Charakter
  • Pohostinnost
  • Klid
  • Šarm

Lokalita

Umístění hotelu je jedním z klíčových faktorů úspěchu. Toto tvrzení platí zvláště pro menší hotely. Menší velikost hotelu a nabízené služby prvotřídní kvality lákají v dnešní době většinu moderních, nezávisle myslících cestovatelů. „Small Charming Hotel“ by měl být situován v samém centru destinace, avšak v klidné ulici tak, aby host mohl dojít do centra pěšky. Takový hotel je oázou klidu, odvrácen od hluku a šumu rušných ulic a náměstí.

Charakter

Umístění hotelu je jedním z klíčových faktorů úspěchu. Toto tvrzení platí zvláště pro menší hotely. Menší velikost hotelu a nabízené služby prvotřídní kvality lákají v dnešní době většinu moderních, nezávisle myslících cestovatelů. „Small Charming Hotel“ by měl být situován v atraktivním místě destinace.

Pohostinnost

Tím, kdo může pohostinnost plně ovlivnit, je personál. Hosté musí stále cítit, že jsou v hotelu vítáni. Každý člen hotelového týmu musí ukázat svůj upřímný zájem o blaho zákazníka. Každý pobyt musí být nezapomenutelný! Toto přiblížení se hostovi odlišuje „Small Charming Hotels“ od větších nemovitostí, kde péče o individuální potřeby hosta je limitována méně osobním přístupem personálu.

Klid

Jak jsme si uvědomili, klid neznamená pouze opak slova hluk. Umožníme hostovi strávit svůj drahocenný čas v klidném prostředí hotelu nedaleko rušného centra. Vedení hotelu musí vytvořit klidnou, odpočinkovou atmosféru v celém objektu. Vytvoření příjemného a pohodlného prostředí hotelového pokoje musí být věnována náležitá pozornost.

Šarm

V našem konceptu šarm nemusí bezpodmínečně znamenat luxus. Šarm je to výjimečné kouzlo vytvořené pozorným vnímáním potřeb hosta, odrážejícím se v umění pohostinnosti. V kombinaci s dobrou prezentací hotelu, poskytovanými službami a charakterem dělá dohromady pozitivní dojem na hotelového hosta. Šarm musí být ukázán v celkovém dojmu, kterým hotel působí.

 

Zpět

 

Tyto stránky používají Cookies, které pomáhají zjistit, jak jsou stránky využívány. Abychom mohli cookies používat, musíte nám to nejprve povolit.


Nastavení cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Nelze deaktivovat.
Analytické a reklamní cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Vypnutím ztrácíme možnost analýzy výkonu, optimalizace našich opatření i personifikaci.
  • Nastavuje souhlas s odesíláním uživatelských dat týkajících se reklamy společnosti Google
  • Nastavuje souhlas s personalizovanou reklamou

  •