"Hotelpro - nejlepší investice do Vaší nemovitosti"
Small Charming Hotels
Získané zkušenosti při prodeji a marketingu hotelových služeb nám ukázaly, že řada hotelových hostů preferuje strávit svůj pobyt v menších, útulných hotelech s charakteristickými, osobně zaměřenými a diskrétními službami.
Koncept projektu „Small Charming Hotels“ je založen na následujících kritériích, která musí splňovat hotel i jeho personál:
- Lokalita
- Charakter
- Pohostinnost
- Klid
- Šarm
Lokalita
Umístění hotelu je jedním z klíčových faktorů úspěchu. Toto tvrzení platí zvláště pro menší hotely. Menší velikost hotelu a nabízené služby prvotřídní kvality lákají v dnešní době většinu moderních, nezávisle myslících cestovatelů. „Small Charming Hotel“ by měl být situován v samém centru destinace, avšak v klidné ulici tak, aby host mohl dojít do centra pěšky. Takový hotel je oázou klidu, odvrácen od hluku a šumu rušných ulic a náměstí.
Charakter
Umístění hotelu je jedním z klíčových faktorů úspěchu. Toto tvrzení platí zvláště pro menší hotely. Menší velikost hotelu a nabízené služby prvotřídní kvality lákají v dnešní době většinu moderních, nezávisle myslících cestovatelů. „Small Charming Hotel“ by měl být situován v atraktivním místě destinace.
Pohostinnost
Tím, kdo může pohostinnost plně ovlivnit, je personál. Hosté musí stále cítit, že jsou v hotelu vítáni. Každý člen hotelového týmu musí ukázat svůj upřímný zájem o blaho zákazníka. Každý pobyt musí být nezapomenutelný! Toto přiblížení se hostovi odlišuje „Small Charming Hotels“ od větších nemovitostí, kde péče o individuální potřeby hosta je limitována méně osobním přístupem personálu.
Klid
Jak jsme si uvědomili, klid neznamená pouze opak slova hluk. Umožníme hostovi strávit svůj drahocenný čas v klidném prostředí hotelu nedaleko rušného centra. Vedení hotelu musí vytvořit klidnou, odpočinkovou atmosféru v celém objektu. Vytvoření příjemného a pohodlného prostředí hotelového pokoje musí být věnována náležitá pozornost.
Šarm
V našem konceptu šarm nemusí bezpodmínečně znamenat luxus. Šarm je to výjimečné kouzlo vytvořené pozorným vnímáním potřeb hosta, odrážejícím se v umění pohostinnosti. V kombinaci s dobrou prezentací hotelu, poskytovanými službami a charakterem dělá dohromady pozitivní dojem na hotelového hosta. Šarm musí být ukázán v celkovém dojmu, kterým hotel působí.