"Hotelpro - nejlepší investice do Vaší nemovitosti"
Provozování hotelů
Dosahujeme stanovených cílů, protože soustředíme náš manažerský program na pět hlavních oblastí:
Lidské zdroje
Klíčovým aktivem je schopný pracovní tým. Našim kolegům poskytujeme podporu v dalším vzdělávání a osobního rozvoji. V průmyslu, kde změny pracovních míst jsou běžné, stojí za povšimnutí doba, po kterou s námi lidé zůstávají.
Provoz
Zajišťujeme komplexní řízení a správu hotelového provozu. V oblasti prodeje a marketingu usilujeme o vhodné umístění na trhu (market positioning) a zavedení výkonných marketingových nástrojů. Mimo jiné využíváme i naše vlastní a to zejména online rezervační systém ResMaster a věrnostní program Charming Rewards. To nás v oblasti marketingu výrazně odlišuje od konkurence, protože přijímáme rezervace na našich webech prostřednictvím naší vlastní platformy a to bez nutnosti platit komukoliv provizi. Snižujeme tím výrazně akviziční náklady na rezervace z hotelového webu.
Rozvoj
HOTELPRO se drží osvědčených procedur pro identifikaci životaschopných obchodních příležitostí, které jsou prospěšné pro oba - vlastníka hotelu i provozovatele. Důkazem udržitelné životaschopnosti našich projektů je trvání našeho angažmá v nich, které činí průměrně přes 10 let!
Management produktu
Přísný režim kontroly našeho hospodaření, kvalitní reporting, digitalizované workflow, komunikace a úsporné programy zaručují, že s nástroji, které máme k dispozici, poroste zisk a budou pod kontrolou náklady.
Finance
Interní kontroly, rezervační a řídící systém tvoří komplex počítačové sítě dovolující společnosti HOTELPRO sbírat, správně interpretovat a sjednotit finanční informace tak, abychom se ujistili, že pracujeme nákladově efektivně a výnosně. Pomocí centralizovaného účetního a dokumentačního systému a jednotných metod vylepšíme cash flow a aktuální zpravodajství pro každý hotel.